• Exclusieve fietsen
  • Fietsen gratis verzonden
  • Gratis adviesgesprek
  • Ruime voorraad

Veelgestelde vragen

Bestelling
Wat is de status van mijn bestelling?
Nadat u een bestelling heeft geplaatst ontvangt u van ons een bevestigingsmail. Wanneer de status wordt aangepast naar bijvoorbeeld “verzonden” ontvangt u van ons altijd en e-mail.

Wanneer het pakket verzonden is krijgt u een track & trace code waarmee u het pakket kunt volgen.

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen of annuleren?
Wanneer u de bestelling wilt wijzigen of annuleren moet u zo snel mogelijk contact met ons opnemen. Wij zorgen er dan voor dat de bestelling gewijzigd of geannuleerd wordt.

Ik heb slechts een deel van mijn bestelling ontvangen, wat nu?
Wanneer een bestelling niet compleet is kunt u contact met ons opnemen. Houd hiervoor het bestelnummer bij de hand. Wanneer u ons vertelt wat er in uw pakket ontbreekt dan zorgen wij ervoor dat dit alsnog zo snel mogelijk verstuurd wordt.


Betalen
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
U kunt bij ons in de webshop op 5 verschillende manieren betalen. Dit kan via:
- Klarna (achteraf betalen)
- iDeal
- Creditcard
- PayPal
- Bankoverschrijving
Voor meer informatie over onze betaalmethodes kijkt u op onze pagina over betalen.

Kan ik mijn bestelling in termijnen betalen?
Nee, bij ons is het niet mogelijk om uw bestelling in termijnen te betalen.

Kan ik achteraf betalen?
Ja, bij ons kunt u uw bestelling achteraf betalen. Dit kan eenvoudig via Klarna of middels een creditcard.

Verzenden & verzendkosten
Kan ik mijn producten of fiets thuis laten bezorgen?
Ja dit kan. U kunt dit eenvoudig aangeven wanneer u een bestelling wilt plaatsen. Zie hier het schema met onze verzendkosten.

Kan ik mijn producten of fiets afhalen?
Ja dit kan. U kunt dit eenvoudig aangeven wanneer u een bestelling wilt plaatsen.

Wat zijn de verzendkosten?
Zie hier het schema met onze verzendkosten.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres dan mijn thuisadres laten bezorgen?
Ja dit kan. Wanneer u een bestelling plaatst kunt u een ander adres toevoegen dan uw thuisadres. Het factuuradres zal echter hetzelfde blijven.

Ik heb nog geen verzendbevestiging ontvangen, wat moet ik doen?
Wanneer u tijdens onze openingstijden nog geen bevestigingsmail heeft ontvangen binnen 30 minuten kunt u ons bellen of mailen. Wij zullen u vervolgens zo snel mogelijk proberen te helpen.

Heeft u buiten onze openingstijden een bestelling geplaatst? Stuur ons dan een e-mail en wij zullen deze zo snel mogelijk beantwoorden wanneer wij weer geopend zijn.

Kan ik mijn bestelling ook buiten Nederland laten bezorgen?
Ja dit kan. Bekijk het schema met onze verzendkosten buiten Nederland. Staat het desbetreffende land er niet tussen? Neem dan contact met ons op en wij zullen kijken wat we voor u kunnen betekenen.

Wat zijn de kosten voor levering buiten Nederland?
Bekijk hier het schema met onze verzendkosten buiten Nederland.

Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja dit kan. Wanneer u een e-mail heeft ontvangen waarin staat dat het pakket is verzonden, dan treft u hier tevens een track & trace code in aan. Hiermee kunt u het pakket eenvoudig online volgen.

Welke verzendopties zijn er?
Bekijk hier het schema met onze verzendkosten en verzendmethoden.

Kan ik mijn bestelling vandaag plaatsen en morgen nog ontvangen?
Wij streven ernaar om de bestelling binnen 2 tot 3 werkdagen bij u thuis te kunnen leveren. Wilt u de bestelling graag eerder in huis hebben? Neem dan contact met ons op wij kijken wat we voor u kunnen betekenen.


Levertijden
Hoeveel dagen duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
Bekijk hier het schema met onze standaard levertijden waarnaar wij streven.

Kan ik zelf kiezen op welk tijdstip mijn bestelling word bezorgd?
Bij het kopje “Op afspraak bezorgd” in het bestelproces kunt u zelf een datum en tijdstip kiezen.


Garantie & retourneren
Heb ik garantie?
Op al onze onderdelen ontvangt u minimaal 1 jaar garantie. Bij elektronische producten is dit minimaal 2 jaar.

Is het product buiten de garantie kapot/defect? Neem dan contact met ons op en wij zullen voor u kijken wat de mogelijkheden zijn.

Hoe kan ik een bestelling terugsturen?
Bekijk onze pagina wat betreft het retourneren van producten voor alle benodigde informatie. 

Hoelang duurt het voordat ik mijn geld terugkrijg als ik mijn bestelling geretourneerd heb?
Bekijk onze pagina wat betreft het retourneren van producten voor alle benodigde informatie. 

Hoelang is de bedenktijd?
Bekijk onze pagina wat betreft het retourneren van producten voor alle benodigde informatie. 

Wat is het retouradres?
Bekijk onze pagina wat betreft het retourneren van producten voor alle benodigde informatie. 

Wat zijn de kosten als ik mijn bestelling retour stuur?
Bekijk onze pagina wat betreft het retourneren van producten voor alle benodigde informatie. 


Overige fietsvragen
Kan ik een proefrit maken/de fiets testen?
Wanneer wij de desbetreffende fiets in onze showroom hebben staan kunt u deze uittesten en een proefrit komen maken bij ons in de winkel. Het is ook mogelijk om de fiets bij u thuis te testen, vraag hiervoor naar de voorwaarden.

Hoe weet ik welke framemaat ik nodig heb?
Bij ons in de winkel kunnen wij via onze full bodyscanning de perfecte framemaat voor u bepalen. Bent u niet in staat om naar onze winkel te komen? Dan kunnen wij via verschillende gegevens van u de juiste framemaat bepalen.

Kan de fiets volledig op mij worden aangepast?
Naast de full bodyscanning waarmee wij de framemaat bepalen en de instelling van het stuur en het zadel kunnen wij ook nog het zadel, de pedalen en de handvaten volledig aanmeten. Dit kan zowel in de winkel als bij u thuis. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Moet ik mijn fiets nog in elkaar zetten zodra ik deze ontvang?
Wij hebben in onze werkplaats de fiets helemaal voor u opgebouwd. U moet zelf thuis nog wat kleine dingetjes rechtzetten en monteren. Wij zorgen ervoor dat het juiste gereedschap en een goede gebruiksaanwijzing met duidelijk instructies worden bijgeleverd.

Kan ik mijn fiets ook bij jullie verzekeren?
Ja dit kan, wij werken met twee verschillende verzekeringsmaatschappijen. Bel of mail ons met uw gegevens en wij kunnen direct zeggen welke opties er zijn en welke premies u moet betalen.

Mijn fiets is gestolen, wat moet ik doen?
Beide verzekeringsmaatschappijen hebben twee eisen:
1: te allen tijde moet u twee originele sleutels kunnen overhandigen waarvan minimaal een sleutel met gebruikssporen.
2: u moet (online)aangifte hebben gedaan waarin alles juist is beschreven. Wij moeten altijd de originele aangifte hebben en dus niet de bevestigingsmail die u direct na de aangifte ontvangt.

Wilt u meer informatie hierover? Neem dan eenvoudig contact met ons op.

Kan ik mijn oude fiets ook bij jullie inruilen voor korting op een nieuwe?
Ja dit is mogelijk, u kunt uw huidige fiets bij ons inruilen. Om de waarde te kunnen bepalen moeten wij de fiets in onze winkel hebben zodat wij de fiets goed kunnen bekijken en zo de juiste waarde kunnen bepalen.

Mijn fiets of een onderdeel van mijn fiets is kapot, wat moet ik doen?
U kunt contact met ons opnemen via e-mail of telefoon, waarna wij samen met u naar een oplossing zoeken.

Heeft u een verzekering met pechhulp afgesloten? Dan kunt u het pechnummer bellen wanneer u pech onderweg heeft.

Hoe regel ik het onderhoud van mijn fiets?
Voor onderhoud aan uw fiets kunt u bij ons terecht. Hiervoor moeten wij de fiets uiteraard bij ons in de werkplaats zien te krijgen. Het is bij ons mogelijk om op het onderhoud te wachten. Hiervoor moet u van tevoren bellen of mailen. Wij zullen dan bekijken wat de mogelijkheden zijn.


Overige algemene vragen
Wat zijn jullie openingstijden van de showroom en de fietsenwinkel?
Bekijk hier onze openingstijden. Wilt u graag buiten onze openingstijden de winkel bezoeken of een afspraak maken? Neem hiervoor contact met ons op en wij zullen bekijken wat de mogelijkheden zijn.

Wanneer kan ik jullie bereiken?
Wij zijn telefonisch bereikbaar tijdens onze openingstijden. Wanneer u een e-mail verstuurd heeft streven wij ernaar u zo snel mogelijk per mail of telefoon te beantwoorden.

Hoelang duurt het voordat ik antwoord krijg op mijn e-mail?
Wij streven ernaar dat wij op werkdagen u e-mail binnen 2 uur beantwoorden. Buiten onze werkdagen kan dit langer zijn.

Hoe kan ik jullie bereiken?
U kunt ons bereiken op de volgende manieren:
Telefoon: 0478-532166 
E-mail: info@dekkerstweewielers.nl
Facebook chat: https://www.facebook.com/dekkerstweewielers/

Of bezoek ons in onze schitterende winkel met eigen testparcours:

De Gagel 12 5861 CZ in Wanssum!