• Exclusieve fietsen
  • Fietsen gratis verzonden
  • Gratis adviesgesprek
  • Ruime voorraad

Garantie en retourneren

Garantie
Dekkers Exclusives verkoopt uitsluitend producten van uitstekende kwaliteit. Bij ons heeft u daarom een garantie van minimaal 1 jaar op alle producten.

Retourneren
Bent u toch niet tevreden over uw product of is het stuk? Dat vinden wij erg vervelend. We helpen u daarom graag verder.

U heeft een bedenktermijn van 14 dagen na ontvangst van uw product(en). Heeft u meerdere producten in één keer bestelt, maar ontvangt u ze apart? Dan gaat de bedenktermijn in nadat u het laatste product heeft ontvangen.

Een product retourneren is bij ons gratis. U ontvangt uw geld uiterlijk 14 dagen nadat wij het retour hebben ontvangen. Dit gebeurd op dezelfde manier als waarop u uw bestelling betaald heeft.

Hoe retourneer ik een fiets?
Bent u toch niet tevreden met de fiets die u heeft besteld en wilt u deze graag terugsturen? Dit kan binnen de 14 dagen bedenktermijn. Wij komen deze gratis ophalen! Lees hieronder hoe u een fiets kunt retourneren.
- Vul binnen de bedenktermijn van 14 dagen het retourformulier (online of via e-mail?) in.
- Onze bezorgers komen de fiets op de gekozen werkdag bij u ophalen. Wilt u de ophaaldag toch wijzigen? Neem dan ruim van tevoren contact met ons op via, e-mail of telefoon.

Hoe retourneer ik accessoires of andere kleine producten?
Bent u toch niet tevreden met uw producten en wilt u ze graag terugsturen? Dit kan binnen de 14 dagen bedenktermijn. Lees hieronder hoe u dit doet.
- Vul binnen de bedenktermijn van 14 dagen het retourformulier (online of via e-mail?) in.
- Na het aanmelden van uw retour, ontvangt u van ons binnen 1 werkdag een retourformulier en retourlabel per e-mail.
- Stop de producten in de originele verpakking om het product terug te sturen of zorg voor een soortgelijke verpakking.
- Geef op het retourformulier aan welke producten u wilt terugsturen en stop dit in de verpakking erbij. Print het retourlabel uit en plak dit op de doos.
- Breng het pakket naar een postkantoor bij u in de buurt. Hier ontvangt u een bewijs van afgifte. Zodra wij het pakket hebben ontvangen, ontvangt u een bevestigingsmail.